3 Mayıs 2013 Cuma

Maliye Bakanı'ndan F.Bahçe'ye son uyarı






Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Fenerbahçe'nin Topuk Yaylası'ndaki tesisleri ile ilgili olarak, "Ya eski haline dönüp ticari anlamda bir işletmeden vazgeçilecek ya da Maliye'den bir ticari işletme gibi kiralanacak" dedi.

Bu konudaki tüm haberlere bakın »


sporx



Devamını Oku