maliye bakanlığı tayinnn !!! lütfen yardmmmm. arkadaşlar ben tayin istemeyi düşünüyorum ama ilk defa isteyeceğim . ne yapmam gerekio örnek bi dilekçe var mı ...
forum.memurlar.net/konu/1800152/
Devamını Oku
forum.memurlar.net/konu/1800152/
Devamını Oku