| Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, memleketi Batman'da vergi rekortmenlerinin ödül törenine katıldı. Törende verginin bir hizmet olduğunu belirten Şimşek, "Ülkenin dört bir yanında yatırımı yapan mükelleflerimizin hanesine de artı olarak kaydediliyor ... Bu konudaki tüm haberlere bakın » | Haber Vitrini |
Devamını Oku