15 Mart 2013 Cuma

Çok kirleten otoya 1.2 milyar lira ceza geldi






Maliye Bakanlığı, araçlardan çevreye saldığı emisyon oranına göre vergi almaya hazırlanırken, geçen yıl çevreyi çok kirleten araçlara da 1 milyar 237 milyon liralık ceza kesildi. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, Türkiye genelinde yaptığı egzoz emisyon ...

Bu konudaki tüm haberlere bakın »


Hürriyet



Devamını Oku